YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 3, 2010

Secret Recipe

Mkn kat Secret Recipe tek mcm2 alu kes eyh ku order
Mushroom Soup
Spagetthi Meatball
Ice Blended Chocolate and ada free Tapioca Cracker sedap bh cracker ya mama ku order
Air Suam
Ice Lemon Tea
Tom Yam Seafood
Spring Roll
haaha nya melebih2 mama ku ya
xpa lorh
psl ice blended chocolate empuan ya slh berik air ya ke meja lain indah edeh knk mrh lh nya tek dlm bhs iban phm ku haha sian nya eyh xpa doh nasib nok org laki yg di berik nya ea kaya haha..
pagi tek aku merajuk mama x bw ku shopping marek kazen aku belanja sakan aku hampeh xda apa2 mak ku merik ngan aku nei ndak mkn di umah nenek sampe dua pinggan tmbh haha balit umah knk mrh aku mkn bnyk gilak nei ndak lapar gilak bha mak balit pun bw burger ngan ayam nei cukup edeh xpa lh biarnya

No comments:

Post a Comment