YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 28, 2010

My Gengs a.k.a Bff

Towklh aku ngan geng2 aku well walaupun mek org x rpt gilak tp mek org tetap bersama mcm2 kes dlm persahabatan mek org first

Syazaratu Masturina Binti Abdul Rahman:
nya towk ada alim dikit x blh buat ya mesti di tegor well aku xpa lh..and mek org prnh bergaduh thun lps hanya sebab nya jln laju gilak time mek org klh nasyid and nya pikir mek org x lyn nya then merajuk lh nya dlm masa berminggu mcm ya mek org dh ok..

Ainin Sofiya Binti Khaulid:
mek org bergaduh ngan ainin psl ainin lebih pentingkan geng org lain daripada mek org..so mek org org salu buat x tauk mun nya salu mok rapat ngan mek org and sigek gk aku ngan nya kazen thats why aku rapat ngan nya..mek org berbait ngan nya towk dlm minggu2 cam ya jawk..

Azwa Jasmine Binti Julaihi:
nya towk ialah kazen aku juak pemalu tapi ganas woo~haha..mek org prnh juak bergaduh ngan nya sebab azwa ngan ainin and syaza salu x mok ngan aku thats why aku always rehat sorang dirik nasib ada Syikin,Harniefa,Mona sebagai penganti sidak towk..then lmk2 syaza and ainin kembali pada aku and azwa tetap ngan keja nya iaitu jadi pengawas..syaza and ainin dolok calon pengawas tp tarik diri sebab boring and kesian ngan aku..then mek org ok balit dlm berbulan2 mcm ea mek org dh ok..

Nuraleda Binti Ali(pemilik blog ini):
aku always ngan sidak towk sine2 pun were always BFF forever tp nama geng mek org blum polah..

About all of us:
Ainin and Syaza:akan masuk 3B so berpisah laa aku ngan sidaknya nevermind sebelah jawk haha
Azwa:3G nya sesi ptg so mek org akan berpisah tp mek org x prnh lost contact in facebook rite lagikpun mek org akan berpisah hanya sementara thun 2012 jumpa lagik form 4
Me:masuk 3C hehe nevermind..


PMR
sedang menanti mek org
mek org knk fokus
AMIN~

No comments:

Post a Comment