YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 24, 2010

Happy kan kw dh EX



i know you happy now sebab aku dh terimak ko jd kawan aku and 1 more thing jgn hrp aku mauk jadi grk ko balit dh 3x ko sakitkan ati aku nasib aku berik ko last chance or second chance whatever haha btw ktk org pun blh tauk sapa nya bh mls ku nak upload gmbr nya ok done dari Ex--->frens bnyk org xpat trimak grk nya jd kwn balit rite haha..yess ada sorang ex aku form 1 baii dh pande sakitkan ati perempuan lebih tua dari nya so what pa gk sakit b
ena lh ati ku yess mmg bena time blum bergerek yalh perangei ku yg sebenanya and time bergrk mmg cam ya jawk laa perange aku haha ok its 3.49 am bl
m lmk gk mok subuh oii...weii aku jls ngan aizat gine nya blh kurus omg jap2 aku upload gmbr nya before and after and liyana jasmay aku fan nya tp aku lebih fan kepada Zee Avi you know why haha

No comments:

Post a Comment