YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 28, 2010

Boring Day!!

hye guyss hari towk ku bngn kol 12.02 pm akhir nak haha sebab mlm tek ku tido dlm pukul 3 setengah pg nei ndak aku tkut mok masuk sklh thun dpn pmr esok bday aku bnyk lh wall post towk lak eyh matiii..n pagi tadik nenek ku dtg apa ke pedah nenek dtg awal pagi cubalh dtg ptg ka tengah hari ka edeh dh laa rmh mek org mengare lekak balit dari kl mcm2 brg ada..and now aku still mengantuk but aku thnn2..9/1/2011 kazen ku kawin di kuching xda buat kat miri huhu xpa lagikpun aku dh lmk x gie kuching nasib aku sklh pagi mun x hari sabtu juak lh mek org sampe..tema nya kaler papel biasa2 jawk x meriah gilak xpa doe aand balit hari minggu adeh sakit bdn aku ya kalik dh laa baju aku besa nama gk baju kurung pahang besa alu jawk haha kk bye!!

No comments:

Post a Comment