YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 8, 2010

Kimberly Ryder Kembar Lisa Surihani??

k drpd kesah aku sampe kesah artis lol biarlah tgk muka sidak duak towk mok hampir sama aku knl kimberly ryder dlm crita CAHAYA nok sik alah2 nangis jawk keja bencik aku n then x kan x tauk LISA SURIHANI kot haha..iboh konfus keyh belah kiri Kimberly and then belah kanan Lisa dua2 mix Lisa x slh ku Melayu cmpr British kalilh agak2 ku jawk then Kimberly Indonesia+British mun lisa mmg british no wonder lh muka sidak duak sama nak ow..tp org tua ada ckp dlm dunia towk kta ada 7 kmbr tp berlainan tmpt then ada dh jumpa sorang iaitu Aleeda Ramlee nama nya pun hampir ngan aku aku Nuraleda Ali mok hampir sama nak haha k lh2 sengan towk mlm dh towk dari tadik gosip then mungkin minggu dpn x update blog towk sebab gie kl sunday towk yahoo dlm setaun wajib gie kl jumpa dak kazen mazen trazen and trazen ya kazen aku palingg nakal skalik Dhiya and Selma aka Jill pelik ada nama ya Jill towk suka frog jd x kesahlah mun prof pic nya bergmbr ngan frog juak haha..Dhiya towk ada bengkeng ckit skali polah slh mmg slh Jill towk x thn dlm keta nya cpt boring dlm keta mun tmpt yg nya tauk cine mek org pegi nang suklah nya mcm riya time mek org Nur Lembah Pangsung mandik sungai ada gmbr nya klk lh upload di entry lain keyh bh2 bye2 esok update gik cayak x 6 hari dh aku x kuar rumah x tauk gine keadaan bndr miri nek towk tedah aku haha..

No comments:

Post a Comment