YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 8, 2010

Introducing My Kazen

ok yg pake baju itam ea aku then mulut terbuka ea trazen aku Jill seperti yg aku janjikan baju biru the genius kazen aku yg atas nya ea ialah trazen aku Dhiya
that is my uncle that make :p faces haha mek org bersuka ria blkg iya main air sejuk nei ndak bngn pagi alu dipanggil uncle suruh ikut gie Nur LembahPangsung aku pa gk ikutlh towk mungkin secong time aku main air sungai hahasian aku hrp2 uncle aku bw gk pliss uncle hehe
aku sedang terapung2 time ya jawk terapung pasya rebah balit haha
mls ku nak rotate gmbr towk just lyn jawk lh hoo~
lyn jawk picture bez nak tp sakit bnyk batu
nmpk x aku nmpk x haha lps gmbr towk tek pegi atas alu mencekik nyaman beb karipap fulamak beli kat petronas mesra putrajaya and ohh hmpr lupak sidak towk dr putrajaya aku sampe tetido dlm keta indah nei ndak45 mins from putrajaya
nmpk x aku yg tgh dudk atas kayu ya naik dari air sejukkk bez bh pasya trn balit masuk air haha
blur pikir ular but akar haha nonsense
Splashh!!
ya aku nah gauk upa besalah gmbr thn lps
tgk muka dhiya kjp nangis kjp x haha dh ku kata bengkeng
time towk first2 mok masuk yalh x bsh haha mls nak arrange gmbr towk ssh pande ktk org lh nangga owh

ok this is Dhiya
and these is jill dh ku kta mesti ada froggie nya ea mun ada elmo, elmo juaklh haha

ok towk lh entry paling pnjg skalik tp bez juak lyn jawk jawk k bye2 love u all

No comments:

Post a Comment