YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, February 15, 2011

Lion Dance


14/02/2011-hari tusyen and valentine tapi saya tidak sambut sebab haram yoo..and the lion dance blh agak kan lion dance dtg kat tmpt tusyen yess saya mmg tkut dgn lion dance kalau x percaya tanya geng2 tusyen aku and cikgu2 pucat giler muka aku mlm tadi weii..hahha..melompat sana sini sebab tkut dgn lion dance haha ok ada gmbr nya kat atas tu aku mmg x nmpk sebab aku kat blkg sekalii haha..dh laa aku pendek sian akuu..haha ada juak geng aku yg ngegeh melompat mcm org gila dlm pic tuu..nmpk x lion dance kat bwh tu seram kann..haha..and nie kesah yg first2..time tu masa BI mmg blur otak x tau mcm mane nak buat so dtglh lion dance then cikgu suruh kuar sampe yg nak kuar tgk lion dance so aku pegi lh jugak..then tunggu tepi pintu bilik C jap sebab lion dance tu nak naik kan aku dh ckp aku tkut tp aku nak jugak pegii..then lion dance dh masuk tmpt tusyen so aku apa lagi lari nak ke tandas skali tgk ada dua ekor lion dance so was just #%&*$&# haha sumpah yg bkn2 la kan so aku dptkan kawan aku syazaratu itu jugak si hillary nie berdiri dkt aku pulak kan dh kena pijak kaki tu then..aku masuk kelas D it mean denmark nama negeri semua kelas kat situ but C tu aku x tau..then lion dance masuk kelas so i was just like i say CI**I then hillary ketawa time aku kata tu haha...pucat muka aku so i kata "balit gik..balit gk bh!"then nya balitlah so ada gik yg menyampuk masuk ambik gmbr aku tunggu kat tangga jerr sebab time tu lion dance still menari then muka aku pucat tol sumpah haah kawan aku pun ckp mcm tu haha..then masuk gie kelas cikgu suruh ambil minuman and makanan then masuk lagi kelas then cikgu cerita kisah hantu malas laa aku nak ingat..kk sengan nie jer entry aku sakit tgn aku menaip haha

No comments:

Post a Comment