YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 27, 2011

Sceince Projects

bez knk towk perghhh..nang bez alu~~

paloii alu keja kat skull tek eyh..sanggup cucuk jari sebab mok tauk darah apa baii~tp nang bez laa cikgu yaa science teacher is my favoret teacher..nya cucuk jari aku main serang nang bezz laa time cikgu serang ea chiaa rabihh aku pa gk teriak seluruh makmal ea sakit bhaaaa!!~tp bezz haha paloi nak..aku darah jenis A..aku tnyk mak aku nya madah A tp nya x pasti jadi aku x puas ati check jawk sakit ka x ku kesah gk thn jawk..aku bw kwn ku juak nya blum prnh ambik darah so aku bw laa nya..first2 mmg x mok...last2 sidaknya madah x sakit ku cuba jawk laa...apu dua kali cucuk oii skali cucuk x mok kluar darah caka alu darah ea bh..kali kedua nahh bnyk lii jawkk darah kuar..tp lekak aku knk cucuk ea..menggeletar badan aku sampe kinek towk pun masih masih menggeletar towk..aku lompat kedak monyet lekak knk cucuk ea..melompat sia2 jawk kawan2 aku pun pande pelik sabab jawk aku di liat mcm yaa..kawan ku nok Aleeda Binti Ramlee ea nya gk laa 3 kali knk cucuk gik asa ko da nei ndak kurus gilak bhaa sapa suruh haha aku pun ngan Melanie darah A jugak and nya pun knk cucuk 2 kali towk lh dugaan mek duak berkawan sampe laa nek towk mel~ok ok sengan towk jawk grk ku dh majukk sebab aku x lyn nya mcm dolok..sebebnanya mmg aku ada ati terhadap someone tp ku x mok beritau nyaa..tkut nya kecik ati lak bhaa..ktk pun mesti fhm kmk amir..kmk pmr thun towk kmk knk fokus..mcm ktk dolok juak ktk spm kmk xda kaco ktk kmk saba jawk sampe ktk abis spm..btw iloveyou

No comments:

Post a Comment