YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 7, 2011

Bad Dream

i really have a bad dream last night x tauk phl tetiba jawk dh laa hotel mek org towk dkt ngan kubur nok dkt ngan masjid india ea..ok berbalik pada bad dream aku tadik bad dream mengisahkan aku,bpk aku and mak aku..aku ngan bapak aku time ya tgh mkn2 minum then bpk aku trus~~~tauklh ya nak mls ku nak sebut kalau ktk org x phm juak meninggal sebenar nya time ya aku nangis2 kedak org gila bila bapak aku jadi mcm ya nangis2 x tentu hala..tp dlm mimpi ya ada kwn ku juak x tauk kwn nok nei satu..nya tnyk gine bpk ko boleh meninggal so aku trus menangis ya soalan sensitif bagi aku time dlm mimpi ea..tp bila aku bangun semua ya xda apa2 bapak aku masih bernafas and aku bersyukur gilak and mimpi ya memberitahu aku yg aku sayang bebena ngan bpk aku and aku x mok gk teringat mimpi ya biarlh simpan dlm kotak memori aku..

Saya Sayang
Bapak ngan Mama!!

No comments:

Post a Comment